Pagini

15 octombrie 2012

Mă identific cu ...

29 septembrie 2010
  • Mă identific cu ceea ce fac . 
  • Fac în echivalența cu ceea ce sunt. 
  • Obțin ceea ce sunt prin faptele care le fac.
  • Faptele mele rezultă din ceea ce gîndesc.   
  • Gîndesc din analiza a ceea ce văd. 
  • Văd ceea ce îmi este impus de anturajul meu prin prisma cunoștințelor pe care le am.     
  • Anturajul meu este produsul societații din care facem parte.      
  • Societatea din care facem parte este identitatea noastră națională.     
  • Identitatea noastră națională este produsul faptelor istorice a strămoșilor noștri.     
  • Produsul faptelor istorice a strămoșilor noștri este țara în care trăim.     
  • Deci:  Mă identific cu țara mea prin prisma cunoștințelor pe care le am.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu