Pagini

16 aprilie 2013

Nirvana mea e Jiu Jitsu Brazilian!


În cadrul antrenamentului de ieri am primit două tresii la centură și este prima mea crestere în Jiu Jitsu Brazilian, mă bucură foarte mult faptul că am reușit să cresc în sportul care îmi place foarte mult și sunt mîndru de mine.
 După jumătate de an de antrenamente ,seminare și cunoștințe cu persoane foarte interesante Jiu Jitsu Brazilian a căpapat o poziție foarte fermă în viața mea și practic acest gen de sport a reușit să-mi schimbe foarte multe viziunea asupra a tot ceea ce fac.
   Practic de fiecare dată cînd fac BJJ în conștientul meu apare ceva nou care a avut sprijin moral și fizic, și cînd ajung seara acasa mă simt mai împlinit. Viața este foarte scurtă pentru a o pierde pe chestii ce nu costă, e mult mai generos că prisma cunoștințelor pe care le ai să fie susținută de o putere fizică bună.
  BJJ este o combinare perfectă între gîndirea logică și contactul fizic permanent, acest sport îți piermite să controlezi adversari de două ori mai mari și mai grei ca tine.  E foarte interesant să faci sport, mai ales BJJ deoarece e mai mult decît sport e un mix de gîndire logică de moralitate și responsabilitate.
La ”Campionatul Republican de Jiu Jitsu tradițional”
La seminarul lui Christian Graugart (black belt BJJ) 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu