Pagini

31 iulie 2013

O seară minunată pentru a scrie...

 Îi bine cînd totul e bine! Cît de straniu nu ar părea astazi cînd afara e  mocirlă şi frig, cînd totul este umed şi gri, cînd cerul are o culoare destul de dezgustătoare ochiului, eu mă simt mai bine ca niciodată, vorbind retoric. Chiar dacă sunt răcit astazi mă simt mai bine şi iarăşi viaţă mea recapătă culorile vii care au fost spălăcite de evenimentele şi întîmplările care mi-au marcat viaţa în ultima perioadă .
 Cel mai mult apreciez zilele cu ploaie, ele redeşteaptă sufletul, îmi aduc idei şi gînduri noi. Nimic nu linişteşte mai bine decît o ploaie care de altfel este specifică pentru întreaga noastră naţiune, ea ne defineşte- rău că influenţa străină ne dezrădacinează. Ploaia readuce la viaţă gîndurile şi ideile care adesea erau puse la îndoială-  mult pot vorbi despre aceste clipe de liniste interioară, cînd am o puternică tendinţă de a crea, cînd totul în jur are un  contrast cu mult mai aprins decît ar trebui să fie.
 Sunt în nordul Basarabiei, la Vărvăreuca, afară e răcoare şi bine, cerul e senin şi pămîntul umed , e un moment minunat pentru a scrie, a citi sau a privi un film bun, e u timp ideal pentru aţi perfecţiona raţiunea şi felul de a gîndi .

 Viaţa este ca o gradină - cînd ai grijă de ea este frumoasă şi plăcut mirositoare însă cînd o laşi în paragină aceasta capătă o imagină foarte scîrboasă şi neplăcută. Aveţi grijă de personalitatea voastră deoarece felul în care voi gîndiţi adesea predomină felul în care arătaţi...
Untitled #7 . Prin 2012

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu