Pagini

23 septembrie 2013

Despre viață de la balconul a 5-lea.

În viață fiecărui om sunt momente mai productive și mai puțin productive. Pentru mine săptămâna aceasta a început pe o notă foarte goală care mă înduplecă să nu fac nimic și în totalitate să irosesc timpul înzădar. Blogul este ca o agendă în care mereu îmi notez ideile și gîndurile utile care apar, acum a venit momentul în care nu știu despre ce să mai scriu, săptămîna aceasta ma epuizat moral. Acuma e nevoie doar de ceai negru o melodie ușoară și un somn cît mai lung pentru că mîine situația să se schimbe spre bine. Somnul și odihna mă face mai productiv dar și mai leneș... pentru mine anul universitar parcă încă nu sar fi început, am rămas tot pe acea notă de repaus de astă vară.
Timpul este lucrul cel mai de preț  pe care îl are omul, păcat că sunt momente în care îl irosesc fără să-mi dau seama de cît de prețios este.
 Rămîn la momentul în care sper că totul pe viitor se va aranja în ordinea cea mai favorabilă pentru mine, și plec să-mi sorbesc ceaiul care se răcește ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu