Pagini

10 octombrie 2013

Nu mă desolidarizez de eroii neamului meu!

  Trecutul mereu a avut o importanță deosebită pentru mine, familia mea din generație în generația a transmis dragostea și respectul pentru cei care au generat existența noastră ca neam și ca oameni. Dintre toate personalitățile marcante din trecutul nostru, pentru mine o remarcă deosebită o are Mareșalul României, Ion Antonescu. Chiar dacă propaganda sovietică și cea a „prietenilor săi” la discreditat în fața Europei ca fiind criminal de război, cei care mai au cap pe umeri și sânge strămoșesc în vene știu ce semnificație a avut acest erou pentru întregul nostru neam. Până în ultimele momente a vieții sale Antonescu a fost fața onoarei și demnității noastre naționale. Păcat că în fruntea  românilor adesea vin șobolani, Antonescu a fost trădat de ce cu care era solidar – păcat. Faptul că el a rămas devotat alianței cu Germania demonstrează încă odată demnitatea și onoarea sa ca soldat și ca conducător al statului Român. El a ridicat România din genunchii corupției și a dictaturii prostești, el a  fost unul dintre puținii români care au luptat pentru România și a cărui fapte au fost ireversibile.
  E greșit să vorbesc despre Antonescu fără a specifica că sunt naționalist pentru care dreptul sângelui și cel istoric au o greutate mai mare decât legile impuse de oaspeți infiltrați în toate structurile sociale.  Îl respect și nici stratul gros de minciună sub care a fost disimulată personalitatea lui Antonescu nu a reușit să mă detașeze de el.
  Nu am nevoie de lecții de istorie, mai ales de la cei care nu o cunosc. Trăim într-o perioadă în care toate accentele se pun pe materialism, mă bucur că am în mine grăuntele care  ține și la valoarea spirituală – mă bucur. Sunt mândru de sângele meu, de culoare mea și de neamul meu – acum am ajuns să fiu dator și eu să pun o cărămidă în istoria strămoșilor meu.
E lupta mea și unul dintre cei care m-a făcut să m-a gândesc mai mult, chiar dacă nu a fost contemporanul meu este Mareșalul, Ion Antonescu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu