Pagini

29 mai 2014

Azi noaptea...

      Azi noaptea are o liniște pe care nu am mai auzito de tare mult timp, un tip de liniște care se face simțită până și în încheietura oaselor, dintre stratul gros de nori undeva departe se strecură câte un fulger, e mult prea mare distanța dintre mine și el ca să aud și tunetul pe care îl provoacă. 
   Păcat că nu se vede nici o stea, iubesc nopțile în care bolta cerului e limpede și uitându-te în sus vezi o lume întreagă în palmele tale.
   Chiar dacă întunericul este așa de des încât nici o stea nu se vede de după cortina pe care o aruncă el peste cer, totuși numi pare deloc monotonă această noapte… îmi creează impresia unei derulări rapide a vieții mele din ultimii ani ca de pe o peliculă de film proiectată pe cer, totul pare atât de limpede și liniștit dar tot odată haotic și tulbur.

Un comentariu:

  1. Anonim22:25:00

    Fiecare om are soarta pe care o cistiga la nastere, insa pe parcursul vietii poate minui cu ea facind alegeri corecte sau mai putin corecte. Ulterior o duce cu demnitate in buzunar cu el ca sa nu o recunoasca nimeni ( un om intelept), se resemneaza cu cele obtinute, nu intoarce capul in urma pentru a ezita regrete, ba dimpotriva incearca sa le faca mai bune, mai utile, mai desavirsite. Dar, sa nu uitam un lucru, ca de-a lungul vietii omul se intilneste si cunoaste alti oameni, care la un moment sau altul sunt importanti si joaca rol de capitan de echipa –si i-l face sa aleaga. Eu, una, am intilnit oameni cu o cumsecadenie uimitoare in diferite etape ale vietii, care m-au marcat. Cineva m-a provocat sa invat a innota, sa urc la volan si conduce, sa dansez, sa invat mai bine, sa citesc carti care nu-mi erau dragi sufletului, sa calaresc, sa scriu … si multe altele. De fapt, vreau ca noi, sa ne amintim cu drag de oamenii care au fost sau sunt rascolitorii amintirilor frumoase.

    RăspundețiȘtergere